Kom werken!


Heb jij zin in een uitdaging als Assistent Coördinator in onze moderne HUB center in Vianen?

Assistent Coördinator logistiek (Vianen)

2018-10-16 11:35:32

Wil jij werken bij

-       de winnaar van de Thuiswinkel Innovatie Award Logistieke Innovatie,

-       een organisatie uit de lijst van 50 Best Managed Companies in Nederland,

-       de winnaar van de Gouden Gazelle groeiprijs?

Wij zijn met bijna 1000 medewerkers, de specialisten in het bezorgen van alle producten, van paspoorten tot witgoed. Vaak doen we dit inclusief additionele services, zoals de installatie van apparaten bij onze klanten of de contractafhandeling voor een nieuw abonnement.

Functieomschrijving:

Als Assistent Coördinator in dit enorme gebouw vragen we je om veel balletjes tegelijkertijd in de lucht te houden, met als hoogtepunt de sortering. Uiteraard verwachten we van je dat je dit proces vlekkeloos laat verlopen, terwijl je de kwaliteit en productiviteit handhaaft en het liefst zelfs verbetert! Wij zoeken iemand met discipline, skills en een winnaarsmentaliteit. Ben jij dit?

Wat doe je op een dag?

  • Het totale team bestaat uit ongeveer 10-15 hard werkende mannen en vrouwen met verschillende achtergronden, waarvoor jij (mede)verantwoordelijk bent.
  • Je organiseert samen met de Coördinator het team op jouw dienst en werkt iedere dienst weer naar het einddoel om alle pakketten klaar te hebben staan zodat onze chauffeurs op tijd met hun routes kunnen starten.
  • Bij Dynalogic vinden we veiligheid zeer belangrijk, je zorgt dus dat jouw team de veilige werkmethoden op de juiste manier toepast en dat de werkplekken geordend en opgeruimd zijn.
  • Je werkt nauw samen met je Coördinator om het gehele proces efficient en probleemloos te laten verlopen.
  • Al met al draag je actief eraan bij om te zorgen dat er een winning team staat, waar je goed mee blijft presteren.

Wat moet je kunnen?

  • We zoeken een serieuze collega die geen moeite heeft met regels en procedures. Sterker nog, een collega die deze regels en procedures ook kan uitdragen naar het team!
  • We zoeken iemand met ervaring in de logistiek en of leidinggevende kwaliteiten heeft.
  • Time is money, dus je moet goed kunnen organiseren en plannen. Elk uur dat je kunt besparen door een verbetering in de productiviteit, is er een!
  • Naast je nederlandse collega’s zijn er collega’s van allerlei nationaliteiten. We verwachten in ieder geval dat je Nederlands en Engels spreekt.

Wat wij bieden

  • Dynalogic is een jong bedrijf. Dit biedt vele doorgroeimogelijkheden als je goede prestaties laat zien.
  • Goed getrainde medewerkers is voor Dynalogic heel belangrijk, daarom bieden wij onze medewerkers voldoende mogelijkheden voor scholing.
  • Je werkt in een 4 ploegensysteem, maar daarnaast is flexibiliteit absoluut gewenst.
  • We bieden je een voltijdsdienstverband (40 uur/week) en 25 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Goede werksfeer
  • Salaris: €1800,00 tot €2.100,00 bruto per maand en 17% ploegentoeslag.

Interesse?

Reageer per e-mail: t.a.v. Larissa Berghoef, naar [email protected] met het vacaturenummer in de onderwerp regel.

Wij dagen je uit om onze wereld van carrièremogelijkheden te ontdekken!

Afdeling Human Resources tel.nr. 0455245778.