Kom werken!


Vacaturenummer: VAC-180064

Heb jij zin in een (nieuwe) uitdaging als

Teamleider Logistieke Planning

2018-09-10 10:25:58

DynaGroup is toonaangevend Benelux marktleider in slimme geïntegreerde diensten en oplossingen voor de totale supply chain. Met de inzet van de business units Dynafix (after sales services), Dynalogic (personalized logistics), Dynasure (trusted solutions) en Dynalinq (effective workflow applications) biedt DynaGroup een keten van innovatieve supply chain oplossingen voor haar klanten in de Benelux (met vooraanstaande namen als Vodafone, Proximus, Samsung, Nespresso, Coolblue, T-Mobile, Telenet, Apple, HTC, Ministerie VWS etc). Met circa 1500 collega’s verspreid over de Benelux werkt DynaGroup iedere dag met veel passie om de verwachtingen van haar (eind)klanten te overtreffen. DynaGroup is onderdeel van het Belgische bpost.

Functieomschrijving:

Als teamleider logistieke planning ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van jouw team en alle werkzaamheden op deze afdeling. De speerpunt van de functie is ervoor te zorgen dat alle planningen van transport voor de hele Benelux zo efficiënt mogelijk verlopen. Wij zoeken iemand met analytisch vermogen, stressbestendigheid en goede communicatieve vaardigheden.

Wat doe je op een dag?

  • Het totale team bestaat uit 10 planners die dagelijks de planningen verzorgen voor alle transporten in de Benelux. Het planteam werkt in ploegendiensten. Gedurende de hele dag tot 01:30 uur worden planningen gemaakt;
  • Jij bent er verantwoordelijk voor dat alle planningen (ca. 300 tot 500 per dag) op de meest efficiënte manier gemaakt worden en met het team realiseer je de gestelde KPI’s en SLA’s;
  • Nieuwe (plan)processen en verbeteringen op bestaande processen implementeren en monitoren;
  • Analyseren van interne werkprocessen en planningstools. Bij Dynalogic vinden we continue verbetering erg belangrijk. Je zorgt er dus voor dat planprocessen en de efficiëntie van de ritten steeds naar een hoger plan getild worden;
  • Je hebt nauwe samenwerking met de logistieke hubs en de accountsupportafdeling. Hun terugkoppeling is belangrijk voor het finetunen van de planningen;
  • Om je team sterker te maken, beoordeel jij je team ook op productiviteit en ontwikkeling;
  • Al met al zorg je voor een winning team, waar je goed mee blijft presteren!

Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau, gerichte opleiding richting Transport en Logistiek, Supply Chain of gelijkwaardig is een pré;
  • Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring, liefst in een logistieke omgeving;
  • Zeker geen 9 tot 5 mentaliteit in deze 24/7 organisatie;
  • Ervaring met plansystemen is een pré;
  • Kunnen werken met MS Office, gevorderde kennis van Excel is een pré;
  • Je hebt een zeer sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent proactief en oplossingsgericht;
  • Je werkt nauwkeurig, kunt snel schakelen en bent stressbestendig;
  • Je denkt analytisch en bent flexibel;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal;
  • Je bent fulltime beschikbaar.

Aanbod:

  • Een marktconform salaris met bijbehorende pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden binnen een hard groeiende organisatie

Informatie:

Reageer per e-mail: t.a.v. Harry Diederen, naar [email protected] met het vacaturenummer in de onderwerp regel.

Wij dagen je uit om onze wereld van carrièremogelijkheden te ontdekken!

Afdeling Human Resources tel.nr. 0455245778.