E-commercebedrijven
Consumenten stellen steeds hogere eisen aan de bezorging van producten die ze online bestellen. DynaGroup kan hierin een belangrijke rol spelen als verlengstuk van uw organisatie. Door te bezorgen, verzorgen en ontzorgen, vergroten we de waarde van het bestelde product.

Bezorgen
Klanten willen doorgaans zelf het moment en de locatie van de bezorging kunnen bepalen. DynaGroup biedt die mogelijkheid. Afspraak is afspraak. Wij bezorgen op elke gewenste locatie en op elk gewenst tijdstip, in tijdvakken van 4 tot wel 1 uur. Bezorging op dezelfde dag of de volgende dag hoort daar ook bij.
Verzorgen
Wij vinden heldere, proactieve communicatie belangrijk. Daarom ontvangen uw klanten op de dag van bezorging een notificatie per e-mail of sms. Met ons slimme track-and-trace-systeem kunnen zij vervolgens precies zien waar onze koerier zich bevindt en hoe laat de bestelling wordt bezorgd.


Ontzorgen
Of het nu om een fles wijn, een koelkast of een bankstel gaat, wij bezorgen producten van elk formaat. Bij de bezorging geven onze koeriers uitleg over de geleverde producten en indien nodig voeren ze een identiteits- of leeftijdscontrole uit. Ook kunnen ze de producten in huis monteren en installeren. En als de klus erop zit, nemen ze de verpakkingsmaterialen en oude producten mee. Zo blijven uw klanten niet met de rommel zitten.
Duurzaamheid
Wij zetten in op duurzame bezorging met behulp van schone mobiliteit. Wij beschikken over een hybride vervoersnetwerk met schone dieselauto’s en (kleine) elektrische voertuigen.


Meer weten? Neem contact op!
Wilt u weten hoe DynaGroup uw organisatie kan ontzorgen? Neem dan contact met ons op.