Menu Sluiten

Industrieën

Slider wachtruimte

Industrieën

Healthcare

Het verplaatsen van de zorg naar de thuissituatie is een toenemende complexiteit binnen de zorgketen. DynaGroup stelt uw cliënt centraal om de zorg in de thuissituatie zo comfortabel mogelijk te maken. Dankzij onze ervaring met complexe processen, ons excellente opleidingsprogramma en diverse succesvolle doorontwikkelingen, is DynaGroup een toegevoegde waarde voor zowel uw cliënt als voor de zorgketen.

DynaGroup verzorgt innovatieve, toekomstbestendige zorgoplossingen voor comfortabele thuiszorg. DynaGroup richt zich op het bezorgen, installeren en assembleren van medische hulpmiddelen bij de cliënten thuis. Dit kan op elk gewenst moment, 7 dagen per week en zo nodig nog dezelfde dag.

Onze toevoegde waarde is het bezorgen van gepersonaliseerde, integrale zorg in de thuissituatie en het ontzorgen van cliënten, zorgverleners en (mantel)verzorgers.

E-Commerce bedrijven

Consumenten stellen steeds hogere eisen aan de bezorging van producten die ze online bestellen. DynaGroup kan hierin een belangrijke rol spelen als verlengstuk van uw organisatie. Door te bezorgen, verzorgen en ontzorgen, vergroten we de waarde van het bestelde product.

Klanten willen doorgaans zelf het moment en de locatie van de bezorging kunnen bepalen. Wij bezorgen op elke gewenste locatie en op elk gewenst tijdstip, in tijdvakken van 4 tot wel 1 uur.

Of het nu om een fles wijn, een koelkast of een bankstel gaat, wij bezorgen producten van elk formaat. Bij de bezorging geven onze koeriers uitleg over de geleverde producten en indien nodig voeren ze een identiteits- of leeftijdscontrole uit. Ook kunnen ze de producten in huis monteren en installeren.

Telecombedrijven

Mobiele apparaten worden steeds belangrijker voor consumenten. Ze kunnen niet meer zonder hun smartphone. Maar wat als deze kapot gaat? Dan staat DynaGroup klaar met diverse oplossingen. Wij zorgen ervoor dat uw klanten altijd connected kunnen blijven.

Met onze reparatie service blijven u en uw klanten verbonden. We repareren, reviseren, mobiele telefoons en andere complexe elektronische apparaten. We helpen snel en vakkundig, want we begrijpen dat uw klanten of medewerkers weer snel bereikbaar en verbonden willen zijn. We focussen ons dan ook op een vlot proces en snelle doorlooptijd. Desgewenst zijn er leentoestellen of kunnen toestellen worden omgeruild. Daarnaast houden we uw klanten via mail, SMS en track & trace continu op de hoogte van de laatste status.

Banken

Consumenten regelen steeds meer zaken online. Dat geldt ook voor het openen van een bankrekening of aanvragen van een krediet. Hierbij moeten zij verschillende documenten ondertekenen. Als verlengstuk van uw organisatie zorgt DynaGroup voor een veilige en betrouwbare contractafhandeling aan huis. Zodat u en uw klanten optimaal worden ontzorgd.

We kunnen de volledige contractafhandeling op locatie verzorgen of alleen het ophalen van de ondertekende documenten. In beide gevallen maken identificatie, ID-verificatie en ID-authenticatie deel uit van het proces. Vervolgens leveren we de documenten veilig af bij uw organisatie.

Een voordeel voor uw klanten is dat zij niet de deur uit hoeven. Daarnaast verkorten we de doorlooptijd van het proces, wat voordelig is voor beide partijen.

Verzekeraars

De verzekeringswereld is volop in beweging. Techbedrijven betreden de markt en klanten worden steeds prijsbewuster. Het is een markt geworden die efficiënte processen en goede service vereist. DynaGroup kan dit optimaal invullen voor uw organisatie.

We kunnen de volledige contractafhandeling op locatie verzorgen of alleen het ophalen van de ondertekende documenten. In beide gevallen maken identificatie, ID-verificatie en ID-authenticatie deel uit van het proces. Vervolgens leveren we de documenten veilig af bij uw organisatie.

Wij kunnen binnen 24 uur een apparaat aan huis ophalen, repareren, controleren en terugbezorgen. Ondanks deze korte doorlooptijd staat kwaliteit bij elke handeling centraal. Daarnaast beschikken we over processen voor fraudeherkenning. Deze processen voorkomen dat onterechte claims worden goedgekeurd en afgehandeld.

Overheid

De inwoners van uw gemeente worden steeds digitaler en verwachten dat uw gemeentelijke organisatie daarin meegaat. Klantbeleving en dienstverlening op het moment dat het de klant uitkomt wordt steeds belangrijker. DynaGroup kan uw gemeente en haar inwoners daarbij helpen.

Wij bezorgen waardedocumenten op alle locaties in Nederland en België. Denk daarbij aan paspoorten, identiteitskaarten, gehandicaptenparkeerkaarten en rijbewijzen. Uiteraard zijn we hiervoor volledig gecertificeerd.

Uw klanten geven aan waar en wanneer zijn hun document willen ontvangen en wij zorgen ervoor dat dit op een veilige en duurzame manier gebeurt.
Veiligheid is leidend bij dit proces. Zo zijn de documenten verzegeld verpakt in speciale etuis en worden ze continu gevolgd met een innovatief track-and-trace-systeem. Ook zijn onze voertuigen maximaal beveiligd.

Retailbedrijven

Als er één markt is waarin technologie in hoog tempo de koers bepaalt, is het wel de retailmarkt. Goede klantrelaties en excellente service zijn cruciaal om succesvol te kunnen zijn in deze markt. Als slimme bezorg- en aftersales-specialist is DynaGroup dé aangewezen partij om uw organisatie daarbij te helpen.

Van de eerste kennismaking met uw producten tot en met de bezorging daarvan: de klantreis moet goed zijn om een klantrelatie op te bouwen. Met onze geïntegreerde keten van slimme diensten en software kunnen wij de reis van uw klanten positief beïnvloeden namens uw organisatie.

Ook op het gebied van hoogwaardige klantenservice kunt u op ons rekenen. Ons callcenter neemt uw volledige klantenservice uit handen. Zo kan uw organisatie zich focussen op haar kerntaken.

Energie- & Nutsbedrijven

In een wereld die steeds digitaler en individueler wordt, is persoonlijk contact belangrijk voor organisaties om onderscheidend te kunnen zijn. Als verlengstuk van uw organisatie kan DynaGroup uw klanten op een persoonlijke manier ontzorgen.

Die ontzorging begint met onze contractafhandeling aan huis. Hierdoor hoeft uw klant de deur niet uit en ontvangt u het getekende contract op uw bureau. Ook kunnen wij officiële documenten bij de klant aan huis digitaliseren en veilig voor u opslaan in een digitaal dossier. Uiteraard voeren we een identiteitscheck uit bij deze werkzaamheden.

Wij kunnen u daarnaast ontzorgen met onze callcenter- en hardware-diensten. Ons callcenter neemt uw volledige klantenservice uit handen. Zo kan uw organisatie zich focussen op haar kerntaken.

Uitzendbureaus

De arbeidsmarkt is volop in beweging. Flexibele arbeidsoplossingen worden steeds populairder. Een nieuwe flexibele medewerker betekent veel papierwerk voor uw organisatie. DynaGroup kan u en uw medewerker ontzorgen bij dit proces.

Bij het aannemen van nieuw (flexibel) personeel moeten u en uw medewerker een aantal officiële documenten ondertekenen en uitwisselen. Namens uw organisatie zorgen wij voor een volledig digitale afhandeling van dit proces.

Wij gaan langs bij de medewerker op een locatie en tijdstip naar keuze. We voeren een identiteitscontrole uit en digitaliseren de ondertekende documenten. Vervolgens slaan we alles veilig voor u op in een digitaal dossier. Door deze werkwijze weet u zeker dat alles op tijd is ondertekend, waardoor de medewerker snel voor u aan de slag kan gaan.