Ja, als de levering of afhaling niet gelukt is door een fout van onze kant, dan krijgt u uiteraard het geld van het tijdsvenster terug.…
U kunt tot 23:45 uur uw afspraak wijzigen voor de volgende dag. Hierna is dit niet meer mogelijk en heeft u geen recht meer op…
Indien u een tijdsvenster heeft aangekocht en deze afspraak weer wijzigt vervalt de gemaakte afspraak. Het betaalde bedrag voor de eerdere afspraak krijgt u automatisch…
Vanaf het moment dat de order in ons systeem is aangemeld tot 23:45 uur voor de volgende dag kunt u een afspraak maken met een…
U kunt het kleinere tijdvenster eenvoudig aankopen via onze Track & Trace pagina of via een link in de afspraakbevestiging die u per e-mail heeft…
Met deze betaalde service kunt u een kleiner en nauwkeuriger tijdvenster kiezen voor uw levering of transportafspraak. Dit betekent dat u minder lang hoeft te…
Dit zou kunnen liggen aan de veiligheidsinstellingen van uw pc of de browser die u gebruikt.
Afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier kunt u op MyDynahealth eenvoudig en snel een bezorgafspraak inplannen. U ontvangt hiervoor een link naar onze…
Indien dit is afgesproken met onze opdrachtgever kunt u met behulp van uw track & trace nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode…
Met behulp van uw track & trace-nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode kunt u op deze pagina uw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan…