Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren kunt u contact opnemen met uw leverancier.
Nee, dat is niet nodig. Op de dag van bezorging ontvangt u vroeg in de ochtend een e-mail met een indicatief tijdvenster van 2 of…
Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u via ons online platform het tijdvenster van de bezorging aanpassen. Dit kan tot 23:00…
Dit is niet altijd toegestaan. Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u controleren of bezorging bij uw buren is toegestaan. Indien…
Dat is afhankelijk van de levervoorwaarden die gelden voor de desbetreffende bestelling. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met uw leverancier.
Indien dit is afgesproken met de opdrachtgever is het mogelijk om uw pakket via uw brievenbus te bezorgen of voor de deur neer te zetten.…
Helaas is dit niet mogelijk, u ontvangt in de meeste gevallen wel 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van de bezorger.…
In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze medewerker, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. We streven ernaar om…
Een sorteerfout betekent dat uw bestelling niet aanwezig was op het juiste sorteercentrum van Dynahealth, op het moment dat de bezorger wilde vertrekken. Wij doen…
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk op het juiste sorteercentrum te krijgen. Indien uw bestelling de status sorteerfout heeft willen…