In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze bezorger, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. U kunt contact opnemen…
Helaas is dit niet mogelijk, u ontvangt (indien uw mobiele nummer bekend is) wel 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van…
Indien dit is afgesproken met uw leverancier is het mogelijk om uw bestelling voor de deur neer te zetten. Wanneer er getekend moet worden voor…
Wij werken niet met afhaalpunten, het is dus helaas niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Wij bezorgen uw bestelling enkel op het door…
Ja, dat mag zeker. Er wordt door onze bezorger gevraagd de naam van de ontvanger in te vullen op onze tablet en te tekenen voor…
Dit is niet altijd toegestaan. Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u controleren of bezorging bij uw buren is toegestaan. Indien…
Met behulp van uw track & trace nummer, dat u per e-mail ontvangt, en uw postcode kunt u uw bezorgvenster wijzigen. Dit kan op de…
Nee, dat is niet nodig. Op de dag van bezorging ontvangt u voor 06:00 uur in de ochtend een e-mail met een indicatief bezorgvenster van…
Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren kunt u contact opnemen met uw leverancier.
Met behulp van uw track & trace-nummer, dat u per e-mail ontvangt, en uw postcode kunt u uw bezorgadres wijzigen. Dit kan op de dag…