Dat is afhankelijk van de levervoorwaarden die gelden voor de desbetreffende bestelling. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met uw leverancier.
Wij werken niet met afhaalpunten, het is dus helaas niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Wij bezorgen uw bestelling enkel op het door…
Indien dit is afgesproken met de opdrachtgever is het mogelijk om uw pakket via uw brievenbus te bezorgen of voor de deur neer te zetten.…
Helaas is dit niet mogelijk, u ontvangt in de meeste gevallen wel 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van de bezorger.…
In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze medewerker, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. We streven ernaar om…
Een sorteerfout betekent dat uw bestelling niet aanwezig was op het juiste sorteercentrum van Dynalogic, op het moment dat de bezorger wilde vertrekken. Wij doen…
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk op het juiste sorteercentrum te krijgen. Indien uw bestelling de status sorteerfout heeft willen…
In dit geval hebben wij uw bestelling niet ontvangen van de leverancier. Indien uw bestelling de status manco heeft willen wij u vragen om de…
Helaas werd er schade geconstateerd aan uw bestelling, waardoor wij uw bestelling niet kunnen bezorgen.Wij onderzoeken momenteel hoe de schade aan uw bestelling heeft kunnen…
Doordat uw bestelling geannuleerd is kunnen wij deze helaas niet bezorgen. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw leverancier.