JINC Bliksemstage bij het Callcenter van Dynasure
Tijdens de JINC Bliksemstage die plaatsvond op dinsdag 13 juli heeft DynaGroup leerlingen van het Herle College in Heerlen een (digitaal) inkijkje gegeven in het callcenter van Dynasure.
Twee medewerkers van het Callcenter, Nadine en Deborah, hebben via Microsoft Teams een interactieve presentatie in de klas verzorgd om een beeld te geven van de werkzaamheden op hun afdeling.
Om ook echt een kijkje in de keuken van het callcenter te krijgen mocht de klas het callcenter bellen om een fictieve case over een kapotte telefoon te behandelen. De leerlingen konden tijdens het bellen live meekijken met de handelingen die bij het callcenter werden uitgevoerd tijdens het gesprek. Er moest echter goed worden opgelet, want na afloop van het gesprek werden de rollen omgedraaid en nam de klas de rol van het callcenter op zich. De aantekeningen die ze tijdens het eerste gesprek hadden gemaakt kwamen daarbij goed van pas. Wederom een leerzame en interessante ochtend!